Annons:
Etikettkatthem-odyl
Läst 3121 ggr
Leffe
2007-06-09 00:51

Djurhjälpens öppna hus

Djurhjälpens Öppna hus den 17 juni, kl.13-17 i Vaxholm Nu är det dags för dagen då de f.d. osynliga katterna ska hyllas och få strålkastarljuset på sig. Tidigare tassade de runt osynliga i natten och på dagen. Men nu står de i centrum. Kom gärna hit och träffa alla möjliga gripande levnadsöden.

I vanlig ordning bjuder vi på fika, men du kan också köpa annat ätbart för knorrande efter-lunch-mage. 

Vi har en massa bra gratissaker som Djurskyddet ger ut. Under temat "Älskade katter märker man". Allt från ballonger, olika dekaler, badges m.m.. Utöver det finns det trevliga och roliga saker att köpa och vinna. Men i centrum står ändå de som en gång var osynliga och oälskade - katterna.

Hoppas se lite hittekatts folk där. För er som vill träffa mig, fråga efter Kata. Uttalas med två T. Titta efter en med brunt halvkort hår, och förvirrad blick- Det beror enbart på stress, då jag ansvarar för hela evenemanget. Så om jag inte verkar mentalt på plats så beror det på det. Lika bra att förvana :-). 

Varmt välkommen till oss! /Vanessa

Annons:
Upp till toppen
Annons: